צילום אדריכלות
הנוף הסובב אותנו בעולם המודרני מורכב בחלקו העיקרי מתוצרים מעשה אדם. חלק מהיצירות המרהיבות ביותר בנוף העירוני העולמי כמו גם בנוף הבתים הפנימי סביבנו אינו יצירת אומנות מעשה ידיו של איש מקצוע. כל יצירה היא בעלת ערך ואופי והיא משנה לחלוטין את המרכב הסביבתי בו היא נמצאת, מעצבת אותו ומקנה לו נופח ייחודי. האמנים שיוצרים ערים, בניינים ומעצבים בתים הם אנשי מקצוע בתחומם. המקצועיות היא שילוב של כישרון, התמדה והרבה שנות לימוד ועשייה. אולם לא תמיד קל או ניתן להעביר את רמת המקצועיות ללקוחות פוטנציאלים.
תיק העבודות
מחקרים בפסיכולוגיה חברתית מראים כי רושם ראשוני הוא הרושם החשוב ביותר - הוא נוצר תוך דקות ומאוד קשה לתקן אותו. חשוב מאוד להשאיר על לקוחות חותם כבר בפגישה הראשונה, משימה אשר יכולה להיות לא קלה לעיתים. אחרי יצירת הרושם הראשוני חשוב ליצור הרגשה של עוד - בכדי שהלקוח ירצה לראות אתכם שוב. כתוצאה מצורך זה אנו רואים כי הצורך בכרטיסי ביקור ייחודים ואטרקטיביים הולך וגובר. אולם לאדריכל, מעצב פנים, נגר, קבלן ושאר אנשי מקצועות הבנייה אין כרטיס ביקור שמהווה "תזכורת" מספקת ליכולתם המקצועית. אם אתם נמנים על אחד המקצועת הללו חשוב מאוד שיהיה איתכם בפגישה תיק צילומי עבודות מקצועי. בדיוק כפי שחשוב להגיע לראיון עבודה מחויטים ועם מוטיבציה גבוהה כך גם חשוב מאוד להגיע עם הצילומים של העבודות. במידה ותרצו תוכלו אף להשאיר דוגמית, תמונה קטנה יותר, של אחת היצירות האהובות עליכם בין אם בפורמט של כרטיס ביקור סטנדרטי ובין אם בפורמט של גימיק שיווקי ויזואלי.
כיום כאשר לכל אחד מאיתנו יש מצלמה ברמה סבירה בטלפון הנייד ולרובנו המוחלט יש גם מצלמה ביתיתמרבים בוחרים לתעד את העבודות שלהם בדרכים שאינן בהכרח מקצועיות. הבעיה היא כי בעיצוב ובנייה כל פרט ופרט חשוב ביותר ולכן חשוב מאוד להקפיד על עבודה יפה ונקייה ונראות של אלמנטים אלה בתיק העבודות. בכדי להרכיב תיק עבודות שישקף נכונה, יאדיר ויעצים את היצירות שלכם חשוב מאוד לבחור בצלם שיווקי המתמחה בצילום אדריכלות בפרט ומוצרים בכלל בכדי שיעשה את העבודה.
צלם אדריכלות שיווקי
צלם אדריכלות שיווקי ילווה אתכם למסע תיעודי של היצירות שלכם ולא רק ייתן לכם צילום סטילס של היצירה שלכם. את התיעוד של המסע שלכם תוכלו להעביר ללקוח בכדי שהוא ירגיש שבעבודה איתכם הוא מקבל לא רק מוצר מוגמר אלא חוויה. החוויה משדרגת אתכם בעיני הלקוח ומעלה את הסיכויים למכירה שכן צרכנים מודרניים צריכים את החוויה לעיתים יותר מהמוצר עצמו. בכדי ליצור את החוויה אותה אתם רוצים להעביר ללקוח חשוב מאוד לבחור צלם בעל ניסיון קודם בצילום אדריכלות, עיצוב פנים ומוצרים בכלל ולאפשר לו ללוות אתכם בתהליך היצירה שלכם בכדי שיוכל לתפוס את מהות העבודה. הסבירו לו מה אתם רוצים שהלקוח ירגיש כאשר הוא רואה את התמונות וזכרו לתת לו מרחב פעולה מקצועי.
תיק העבודות אותו תרכיבו יחד עם הצלם המקצועי ישמש אתכם לא רק בהגשות מועמדות למכרזים או כאשר אתם ניצבים מול לקוח פוטנציאלי אלא גם לשיווק ופרסום שלכם באינטרנט. כיום לכל אדם וחברה יש אתר כמו גםפרופיל ברשת חברתית. תיק עבודות מקצועי יכול להיות העוגן שלכם בכל אחת מהפלטפורמות האינטרנטיות הללו. באתר הוא יכול להיות לא רק התוכן של הגלריה אלא גם הרקע והמוטיב העיצובי, בפייסבוק תוכלו לחלק את התמונות לאלבומים וליצור שילובים מעניינים ובפליקר (פלטפורמת שיתוף תמונות סטילס) תוכלו לחלוק את העיצובים שלכם עם מיליוני אנשים (ביניהם אנשי מקצוע בתחומכם) בארץ ובעולם.